Contract prestari servicii

1.Partile Contractante si Definitii

1.1. S.C. Produse Digitale S.R.L., cu sediul social in Sos Morarilor 4h, Bloc f3, Et 10, Ap 60, Sector 2, București, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J40/1385/2020 CUI 42201514 , avand contul nr. RO54 BACX 0000 0022 2679 1000, deschis la Banca Unicredit Tiriac, reprezentat de Băraitaru Marius Mihăiță – Administrator, operatorul platformei kolecto.ro in calitate de Prestator.
si
Clientul, utilizatorul platformei Kolecto si a tuturor serviciilor oferite prin intermediul acesteia au agreat urmatoarele:
Acesta reprezinta contractul propus de Prestator si trebuie acceptat inainte de comandarea oricarui serviciu oferit de Prestator. Orice comanda confirmata de Client, prin bifarea casutei “Sunt de acord cu termenii si conditiile” reprezinta o acceptare din partea Clientului a ofertei Presatorului, in conditiile stipulate de art. 9 din Legea comertului electronic 365/2002. Bifarea casutei reprezinta o semnatura electronica, in sensul art. 4 pct. 3 din Legea semnaturii electronice nr. 455/2001, avand aceeasi valoare cu o semnatura olografa.
 
Definitii:
Kolecto: site-ul de internet https://kolecto.ro, ansamblul serviciilor accesibile pe acest site web sau pe subdomeniile acestuia, precum si aplicatiile software ce pot fi instalate de la adresele web puse la dispozitie pe site-ul de internet https://kolecto.ro
Serviciu: serviciile puse la dispozitie de Prestator prin intermediul Kolecto, sub forma unui abonament lunar sau anual.
Client: persoana juridica care face o comanda pe site-ul kolecto.ro sau se inregistreaza ca utilizator.
Comanda: comanda de achizitionare a unuia sau mai multor servicii afisate pe site-ul kolecto.ro , realizata de un client care isi doreste sa beneficieze de acel/acele servicii.
Vizitator: persoana fizica ce viziteaza website-ul kolecto.ro, fara a fi achizitionat servicii si fara sa fi plasat o Comanda.

2. Obiectul si acceptarea prezentului Contract de prestari servicii

2.1. Prezentul Contract de prestari servicii este aplicabil tuturor comenzilor sau conturilor realizate prin intermediul Kolecto. Clientul se obliga sa ia la cunostinta de aceste conditii inainte de a realiza o comanda sau de a-si deschide un cont. Toate comenzile si deschiderea contului implica acceptarea de catre Client a tuturor acestor conditii de prestari servicii. Acceptarea prezentului contract de catre client se face prin bifarea casutei „Sunt de acord cu termenii si conditiile”.
2.2. Prestatorul isi rezerva dreptul de a modifica prezentele conditii de prestari servicii in orice moment. Versiunea aplicabila unei comenzi realizate este aceea in vigoare la momentul la care s-a plasat comanda de catre client.
2.3. Serviciile pot fi accesate de pe o serie de interfete precum: aplicatii desktop ce se instaleaza pe sisteme de operare Windows, aplicatii iOS si Android si web browser.
2.4. Lista preturilor serviciilor oferite se poate gasi la adresa kolecto.ro/preturi si, dupa caz, prin email, telefonic, sau la un reprezentant al Prestatorului. Pretul se va stabili de catre Prestator in functie de necesitatile Clientului si de perioada pe care se achita serviciul. Plata serviciilor de catre Client reprezinta acceptarea de catre acesta a pretului oferit de Prestator.
2.5. Prin incheierea contractului, Clientul intelege si confirma faptul ca alti utilizatori cu care Clientul a tranzactionat in Kolecto vor fi constienti de faptul ca firma Clientului utilizeaza Kolecto.
2.6. Prezentul contract de prestari servicii este insotit si trebuie interpretat impreuna cu Politica de confidentialitate gasita la adresa https://kolecto.ro/privacy/

3. Durata contractului, returul, anularea

3.1. Prezentul contract se incheie pe o perioada nedeterminata incepand de la data plasarii comenzii sau data crearii contului, iar obligatiile partilor intra in vigoare de la aceasta data.
3.2. Clientul va avea acces la serviciile incluse in pachetul abonamentului din momentul confirmarii de catre Prestator a platii de catre Client sau un reprezentatn al acestuia a abonamentului. Anularea comenzii se poate efectua pana in momentul efectuarii platii. Orice erori survenite la comanda facuta de Client pot fi corectate pana in momentul confirmarii platii de catre Prestator printr-un email trimis la salut@kolecto.ro sau la telefon 0727 934 162 de luni pana vineri intre orele 09:00 si 18:00.
3.3. In cazul in care Clientul nu notifica renuntarea la abonamentul ales cu minim 30 de zile calendaristice inainte de expirare termenului de valabilitate a abonamentului, abonamentul se va prelungi automat fara nicio formalitate.
3.4. In cazul in care Clientul doreste modificarea tipului de abonament ales pe parcursul perioadei in care este activ un abonament anterior ales, acest lucru este posibil – schimbarea intrand in vigoare:
a) in cazul trecerii la un abonament mai ieftin, dupa ce expira perioada pentru care clientul a platit deja si efectueaza o noua plata, pentru un pachet mai ieftin.
b) in cazul trecerii la un abonament mai scum, in termen de 2 zile lucratoare de la efectuarea confirmarea platii diferentei de catre prestator
3.5. Prestatorul ofera posibilitatea de a testa gratuit serviciile Kolecto in limita unor functionalitati gratuite si a unei limite de folosire, asa cum este specificat la adresa kolecto.ro/preturi. Dupa expirarea acestei limite, Clientul poate sa opteze pentru un abonament. In cazul in care nu mai doreste continuarea serviciilor, accesul va fi intrerupt. In conditiile existentei posibilitatii de a testa gratuit serviciile, daca alegeti sa cumparati o licenta de activare, faceti acest lucru pe propria dumneavoastra raspundere si nu veti putea avea nicio pretentie de rambursare sau plata a unei sume de bani de la Prestator in nicio circumstanta.
3.6 Contul Clientului va fi sters automat dupa 1 an de la ultima data in care serviciile Kolecto au fost folosite de catre Client.

4. Valoarea contractului si efectuarea platii

4.1. Pentru serviciile prestate, Clientul va achita Prestatorului contravaloarea abonamentului, prevazuta in momentul finalizarii comenzii la adresa kolecto.ro/preturi.
4.2. Prestatorul va trimite notificari de plata regulate in conformitate cu tipul de abonament ales.

5. Descarcarea, instalarea si utilizarea programului Kolecto

5.1 Prin documentul de fata, Termeni si conditii de utilizare , precum si prin Acordul de licenta Kolecto, care se gaseste in kitul de instalare al programului, Prestatorul va acorda Beneficiarului si numai acestuia licenta ne-exclusiva pentru utilizarea produsului Kolecto sau a altor bunuri si servicii, si numai in urma platii si a comenzii pentru produsele oferite contra-cost.
5.2 Serviciile Kolecto pot fi folosite gratuit in scopul evaluarii si/sau exploatarii acestuia in limita unor functionalitati gratuite si a unei limite de folosire, asa cum este specificat la adresa kolecto.ro/preturi. Pentru a putea insa utiliza Kolecto si dupa aceasta limita, Beneficiarul trebuie cumpere de la Prestator o licenta de activare.
5.4 Programul nu poate fi transferat, vandut, cedat, sublicentiat, indiferent prin ce mijloace sau pus la dispozitia unei alte parti, fara a avea, in prealabil, acordul scris al Prestatorului.
5.5 Folosirea Kolecto trebuie sa fie conforma cu prevederile Acordului de licenta Kolecto. Licenta pentru versiunea platita a Kolecto este valabila pe perioada de valabilitate a abonamentului.
5.6 Ramane insa la latitudinea Prestatorului daca trecerea la o versiune mai noua a Kolecto este gratuita sau contra-cost, fiecare noua versiune constituindu-se intr-un produs de sine statator.
 

6. Disponibilitatea serviciilor afisate

6.1 Oferta Prestatorului cu privire la servicii si pretul acestora este valabila atata vreme cat este kolecto.ro . Prestatorul isi va indeplini obligatiile contractuale imediat dupa confirmarea platii aferente serviciului selectat.
6.2. Orice modificari ale tarifelor sau cu privire la disponibilitatea serviciilor vor fi comunicate prin email la adresa de contact a clientului din contul de utilizator sau prin intermediul aplicatiei cu cel putin 30 de zile inaintea oricarei modificari. Serviciile de mentenanta ale aplicatiei sunt anuntate prin intermediul aplicatiei sau prin email.
6.3. Clientul este responsabil cu actualizarea datelor din contul de utilizator imediat ce intervin schimbari. Prestatorul nu isi asuma responsabilitatea in cazul in care intervin prejudicii sau pagube de orice natura din cauza imposibilitatii de a accesa adresa de e-mail declarata in contul de utilizator.
6.4. Accesul la serviciile Kolecto este posibil pana la renuntarea la serviciu si/sau stergerea contului de Client, indiferent de progresul tehnologic sau modificari, cu exceptia cazului in care Clientul nu isi mai plateste abonamentul. Acest acces cuprinde si actualizari legislative pentru serviciile disponibile, cat si asistenta pe intreaga perioada de desfasurare a prezentului contract.
6.5. Prestatorul depune toate eforturile pentru a oferi permanent accesul la serviciile oferite, dar nu poate garanta disponibilitatea serviciului decat in masura de 99.8%. Perioada de disponibilitate nu include perioadele de mentenanta anuntate in prealabil prin email sau in cadrul serviciului, insa include acele perioade de mentenanta neanuntate. Ca atare, avand in vedere dependenta serviciilor oferite de accesul la Internet, posibilele limitari tehnice si de sistem ce pot aparea, Prestatorul isi asuma o obligatie de diligenta in ceea ce priveste disponibilitatea serviciilor conform procentului de mai sus. Daca Clientul nu a putut accesa serviciul din motive imputabile Prestatorului pentru o perioada mai mare decat cea mentionata mai sus, acesta poate cere rambursarea proportionala a abonamentului platit pentru perioada in care serviciul nu a fost disponibil.

 

7. Drepturile si obligatiile partilor

7.1. Drepturile si obligatiile Clientului

7.1.1. Clientul este unicul responsabil pentru intreg continutul existent in contul sau sau pentru orice incalcare a legii sau a drepturilor unei terte persoane, inclusiv pentru incheierea, desfasurarea si incetarea contractelor sale de prestare de servicii cu persoanele juridice.
7.1.2. Clientul se obliga sa foloseasca serviciile oferite de Prestator in deplina legalitate si cunoscand dispozitiile legale in vigoare cu privire la activitatea pe care o desfasoara.
7.1.3. Clientul se obliga sa respecte in totalitate prevederile legate de drepturile de autor si protectia datelor cu caracter personal in ceea ce priveste datele introduse in sistem.
7.1.4. Clientul isi asuma intreaga raspundere pentru crearea, personalizarea, administrarea, gestionarea, acuratetea si legalitatea documentelor emise si a fisierelor trimise, prelucrate sau salvate cu ajutorul serviciilor oferite.
7.1.5. Clientul va procesa datele cu caracter personal conform prevederilor legale in vigoare si are obligatia de a respecta legislatia in acest domeniu, iar Prestatorul nu poate fi facut responsabil pentru niciun fel prejudicii sau incalcari ale drepturilor tertelor persoane.
7.1.6. Clientul are dreptul de a adauga in sistemul informatic mai multi utilizatori ai contului cu diverse drepturi de acces – in totalitate sau in parte – in contul sau. De asemenea poate delega atributiile sale unuia sau mai multor utilizatori.
7.1.7. Fiecare Client poate avea un set de utilizatori carora li se poate configura accesul la un anumit set de functionalitati pe baza de drepturi. Clientul poarta intreaga responsabilitate in cazul in care utilizatorii aprobati de catre Client incalca dispozitiile prezentului contract sau se angajeaza in activitati ilegale sau imorale.
7.1.8. Clientul Intelege si este de acord cu Termenii si Conditiile.

7.2. Drepturile si obligatiile Prestatorului

7.2.1. Prestatorul asigura:
  • accesul la serviciile oferite, in limita conditiilor contractuale si a abonamentului folosit de client.
  • asistenta de luni pana vineri intre orele 09:00 – 18:00 pentru probleme legate de serviciile oferite.
  • backup al datelor
  • conectarea la sistem printr-un protocol sigur de comunicare (https)
  • sincronizarea datelor din contul de utilizator in asa fel incat sa fie disponibile de pe orice tip de dispozitiv, de oriunde, prin accesul la Internet, pentru anumite servicii. Serviciile oferite nu functioneaza sau functioneaza in mod limitat in varianta offline.
7.2.2. Kolecto actioneaza ca un gazduitor pentru continutul adaugat de Client, in conditiile Legii 365/2002 privind comertul electronic. In acelasi timp, in cazul anumitor servicii, o parte limitata de date sunt stocate si pe dispozitivele Clientului. Prestatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderea parolelor de acces la contul de utilizator sau pentru activitati ce pot compromite contul Clientului. In cazul in care Prestatorul primeste o notificare cu privire la existenta unor servicii cu o aparenta nelegala realizata de catre Client, isi rezerva dreptul de a suspenda contul de utilizator sau bloca accesul la acesta.
7.2.6. Prestatorul ofera un drept de utilizare (licenta) neexclusiva si nelimitata in timp si spatiu pe perioada abonamentului, pentru folosirea serviciilor oferite.
7.2.7. La cererea clientului, prestatorul poate oferi despagubiri procentuale din valoarea abonamentului conform articolului 6.5. in cazul in care disponibilitatea serviciilor este mai scazuta decat valorile agreate.
7.2.8 Prestatorul are dreptul de a colecta date anonime despre modul de utilizare a serviciilor sale si de a le face publice in mod agregat.
 

8. Inregistrare, parole si responsabilitati

8.1. Inregistrarea unui cont se face in mod gratuit si permite testarea serviciilor conform conditiilor mentionate anterior. Prestatorul recomanda utilizatorilor inregistrati sa nu dezvaluie nimanui parolele de acces.
8.2. Din pacate, nicio transmisie de date prin intermediul internetului nu poate fi garantata a fi 100% sigura. In consecinta, in ciuda eforturilor noastre de a va proteja informatia si de a folosi protocoale securizate de transmitere a informatiei (https), Prestatorul nu poate asigura sau garanta securitatea informatiilor transmise de Client catre Prestator. Asadar, orice informatie trimisa catre Prestator se va face pe riscul Clientului.
8.3. Orice acces neautorizat la elementele nepublice ale Kolecto sau accesul altor persoane in afara celor autorizate la un cont Kolecto reprezinta infractiunea de acces fara drept la un sistem informatic si va fi sanctionata conform legislatiei romane in vigoare.
 

9. Raspunderea contractuala

9.1. Clientul garanteaza datele introduse si poarta intreaga responsabilitate pentru felul si scopul in care utilizeaza serviciile puse la dispozitie de Prestator precum si pentru felul in care configureaza sistemul de utilizatori ce au acces la contul Clientului si comportamentul acestora.
9.2. Clientul este singurul responsabil cu privire la introducerea informatiilor intr-un mod corect si complet, precum si cu pastrarea acuratetii informatiilor sau a actualizarii lor in contul Kolecto.
9.3. Prestatorul nu poate fi tinut raspunzator in cazul in care Clientul se foloseste de aplicatiile si serviciile puse la dispozitie in scopuri ilegale sau imorale.
9.4. Clientul este de acord ca este singurul responsabil si va despagubi Prestatorul pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a oricaror actiuni frauduloase din partea acestuia. Prin prezentul document, Clientul intelege si accepta faptul ca Prestatorul va transmite datele acestuia catre organele de ancheta, in cazul in care legea il obliga sa faca acest lucru.
9.5. Desi in fiecare moment face eforturi in vederea asigurarii calitatii si corectitudinii mesajelor publicate in site, Prestatorul nu poate garanta, expres sau implicit, in privinta continutului, a software-ului ori a produselor si serviciilor publicate sub egida sa. Prestatorul nu isi asuma raspunderea, in nici o situatie, pentru nici o dauna sau eroare pricinuita direct sau indirect, pentru nici o lipsa de profit directa sau indirecta (incluzand, dar fara a se limita la aceasta enumerare: daune pentru pierderea profitului, intreruperea unor afaceri, sau alte daune pecuniare), suferite ca urmare a utilizarii sau a intreruperii utilizarii ori a lipsei regularitatii informatiilor si serviciilor furnizate de site.
9.6 Clientul este singurul responsabil cu privire la verificarea, introducerea informatiilor intr-un mod corect si complet, precum si cu adaugarea, pastrarea acuratetii informatiilor sau a actualizarii lor in contul Kolecto.

10. Incetarea contractului

10.1. Prezentul contract inceteaza in urmatoarele cazuri:
  1. partile convin de comun acord incetarea contractului;
  2. neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa repetata a obligatiilor contractuale de catre una din parti;
  3. decizia unilaterala a uneia dintre parti, transmisa in scris celeilalte parti; receptia notificarii de incetare trebuie sa aiba loc cu minimum 30 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru incetarea colaborarii;
  4. in caz de dizolvare, lichidare, faliment, retragerea autorizatiei de functionare a unuia din contractanti, caz in care partile vor fi tinute a indestula datoriile uneia catre alta, datorii rezultate pana la momentul interventiei cauzei de disparitie.

11. Exonerarea de raspundere

11.1. Prestatorul nu va raspunde pentru niciun prejudiciu material sau moral, orice paguba sau costuri ce pot interveni din intarzierea platilor ce sunt in sarcina Clientului, precum si incalcarea de catre acesta a oricaror obligatii legale daca nu sunt din vina Prestatorului.

12. Confidentialitate

12.1. Nici una din Partile contractante nu are dreptul, fara acordul scris prealabil al celeilalte Parti:
  1. de a face cunoscuta orice informatie confidentiala unei terte parti, in afara acelor persoaneimplicate in derularea si executarea contractului;
  2. de a utiliza orice informatie confidentiala sau la care are acces in perioada de derulare a contractului, in alt scop decat acela de a-si executa obligatiile asumate. Toate informatiile confidentiale trebuie marcate ca atare de partea care le invoca a fi confidentiale.
12.2. Restrictia prevazuta anterior nu va fi aplicabila daca:
  1. informatia era cunoscuta partii contractante inainte ca ea sa fi fost primita in executarea prezentului contract;
  2. informatia era accesibila publicului;
  3. partea in cauza a fost obligata in conformitate cu dispozitiile legale sa dezvaluie informatiile in cauza.

13. Forta majora

13.1. Forta majora exonereaza de raspundere partile, in cazul neexecutarii partiale sau totale a obligatiilor asumate prin prezentul contract. Prin forta majora se intelege un eveniment independent de vointa partilor, imprevizibil si insurmontabil, aparut dupa incheierea contractului si care impiedica partile sa execute total sau partial obligatiile asumate.
13.2. Partea care invoca forta majora are obligatia sa o aduca la cunostinta celeilalte parti, in scris, in maximum 15 zile de la aparitie.
13.3. Partea care invoca forta majora are obligatia sa aduca la cunostinta celeilalte parti incetarea cauzei acesteia in maximum 15 de zile de la incetare.
13.4. Daca aceste imprejurari si consecintele lor dureaza mai mult de 2 luni, fiecare partener poate renunta la executarea contractului pe mai departe. In acest caz, nici una din parti nu are dreptul de a cere despagubiri de la cealalta parte, dar ele au indatorirea de a-si onora toate obligatiile pana la aceasta data.

14. Legea guvernanta

14.1. Drepturile si obligatiile partilor impuse de prezentul contract, precum si toate efectele juridice pe care acesta le produce vor fi interpretate si guvernate de legea romana in vigoare.
14.2. Orice litigiu care are ca obiect acest acord va fi solutionat pe cale amiabila, iar in cazul in care solutionarea amiabila nu este posibila va fi adus spre solutionare in fata unui arbitru. In conditiile in care partile nu cad de acord asupra numirii unui arbitru in termen de 15 zile de la notificarea litigiului, competenta va reveni instantelor romanesti de la sediul Prestatorului.

15. Politica de rezolvare a reclamatiilor

15.1. Orice notificare sau reclamatie catre Prestator trebuie trimisa electronic in limba romana la adresa de email salut@kolecto.ro In cazul notificarilor trimise de terti, acestia trebuie sa inteleaga ca Prestatorul are exclusiv un rol de furnizare de servicii tehnice de suport pentru Clienti si este un tert fata de orice contract intre terti si Clienti.
15.2 Este necesar că sesizarea să cuprindă datele de identificare ale clientului care reclamă, cât și datele sale de contact (adresa și număr telefon) la care dorește să primească răspunsul.
15.3 În cazul apariției unor litigii, se va încerca soluționarea pe cale amiabilă în maximum 30 zile, iar dacă această procedura eșuează, utilizatorii pot apela la orice alte proceduri extrajudiciare sau se pot adresa instanței de judecată. Părțile au stabilit prin acceptarea Termenilor și condițiilor de utilizare a site-ului și a serviciilor că în toate cazurile instanța judecătorească competență teritorial să soluționeze litigiul dintre ei să fie instanța competență material din mun. Bucuresti.
 

16. Dispozitii finale

16.1. Partile declara ca au negociat toate clauzele prezentului contract si acestea sunt acceptate in mod expres prin semnarea contractului, orice intelegere anterioara neproducand efecte juridice intre acestea.
16.2. Prestatorul isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic acesti termeni. In astfel de cazuri, vom informa Clientul in avans, prin postarea acestei politici pe website cu 15 de zile inainte de intrarea sa in vigoare, motiv pentru care rugam Clientul sa verifice periodic continutul acestui document.
16.3 “Anexa 1 – Prelucrarea datelor personale conform GDPR ” este parte integranta din acest contract.
16.4 “Anexa 2 – Acord de licenta pentru utilizatorul final” este parte integranta din acest contract.
16.5 Prezentul contract este disponibil la adresa kolecto.ro/apptc
 

Anexa 1 – Prelucrarea datelor personale conform GDPR

Contract prelucrare date personale Operator (Client)– Imputernicit (Kolecto.ro)
Prezenta anexa prevede regulile specifice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal trimise de catre Beneficiar, in calitate de Operator, de catre SC Produse Digitale S.R.L, in calitate de imputernicit in conformitate cu Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date (denumit in continuare ”GDPR”), ca si orice legislatie nationala subsecventa cu privire la domeniul protectiei datelor cu caracter personal.
 

Art 1. Termeni

In cuprinsul acestei anexe termenii folositi vor fi interpretati in conformitate cu GDPR, iar acolo unde este cazul, termenii folositi vor avea definitiile stipulate de art. 4 din GDPR.
 

Art 2. Obiectul prelucrarii

Obiectul prelucrarii datelor personale il reprezinta prelucrarea de catre Imputernicit a datelor personale trimise de catre Operator in scopul
2.1 furnizarii serviciilor stipulate in contractul principal de servicii Kolecto
2.2 comunicarea cu privire la comenzi, servicii, schimbari de servicii si orice alte aspecte relevante legate de afaceri.
2.3 Trimitere de buletine informative pentru a va furniza in format electronic ofertele noastre speciale sau alte informatii referitoare la afacerea noastra. Puteti oricand sa va retrageti acordul folosirii datelor in acest sens exprimandu-va optiunea de a nu primi buletinele informative in viitor facand clic pe “Dezabonati” sau trimitand un email cu subiectul “dezabonare” la privacy@kolecto.ro de pe adresa de email de unde doriti dezabonarea.
 
 

Art 3. Date colectate

Datele personale puse la dispozitie de catre Operator prelucrate in temeiul acestui contract sunt:
3.1 Pentru serviciile Kolecto – datele personale care apar pe documentele emise de Kolecto, cum ar fi: Nume si Prenume emitent document si date de identificare ale acestuia, email, telefon, adresa completa.
3.2 Pentru folosirea serviciului de transmitere documente prin email in numele Operatorului : adresele de email catre care se vor trimite informatii in numele Operatorului
3.3 Pentru folosirea serviciului de vouchere digitale de catre clienti ai operatorului: datele personale ale clientului Operatorului, necesare folosirii in deplina legalitate a serviciului oferit de catre Kolecto, cum ar fi: Nume si Prenume, date de identificare, email, telefon.
 
 

Art.4 Categorii de persoane vizate

Categoriile de persoane vizate sunt:
  • angajati ai Operatorului
  • clienti ai Operatorului (doar pentru datele specifice mentionate expres la Art. 3)
 

Art. 5. Instructiuni specifice

In temeiul acestui contract Operatorul da urmatoarele instructiuni specifice Imputernicitului:
5.1. Sa colecteze si sa prelucreze date cu caracter personal primite de la Operator in mod direct in scopul prevazut la art.7. Aceste date sunt cele specificate in articolul 3.
5.2. Sa trimita mesaje prin email in numele Operatorului, pentru serviciul de transmitere documente prin email (daca acest serviciu este folosit de catre Operator);
5.3. Sa colecteze si sa prelucreze informatii daca documentele sale trimise si gazduite pe Kolecto au fost deschise si/sau vizualizate de catre Clientii Operatorului.
5.4. Sa colecteze si sa prelucreze date cu caracter personal primite de la Operator in mod direct in scopul prevazut la art.7 sau preluate cu acordul Clientului din alte baze de date. Aceste date sunt cele specificate in articolul 3.
 

Art. 6. Durata prelucrarii

Durata prelucrarii datelor cu caracter personal este identica cu durata functionarii contractului principal de furnizare servicii.
 

Art. 7 Natura si scopul prelucrarii

Natura si scopul prelucrarii sunt cele stabilite de catre Operator in temeiul contractului principal si anume furnizarea serviciilor Kolecto, in functie de abonamentul achizitionat.
 

Art. 8 Sub-imputerniciti

In cazul in care prelucrarea datelor Operatorului sau anumite parti are prelucrarii se efectueaza de catre Imputernicit prin intermediul altor persoane, numite sub-imputerniciti, acesta trebuie sa respecte urmatoarele principii:
8.1. In temeiul acestui articol Operatorul intelege sa autorizeze Imputernicitul sabprelucreze datele sale prin urmatorii sub-imputerniciti pentru urmatoarele activitati:
– SC ROMARG SRL Cod de identificare RO6529540, Numar de inregistrare la registrul comertului J14/900/1994
 
8.2. Pentru sub-imputerniciti viitori, Imputernicitul primeste o autorizare generala de a subcontracta cu orice alt prestator din U.E., EEA sau tara cu nivel adecvat de protectie recunoscut prin decizie a Comisiei Europene, care este necesar pentru anumite parti ale procesarii datelor conform prezentului contract care ofera un nivel de securitate adecvat, cel putin la nivelul prezentului contract. Aceasta autorizare include obligatia de informare a Operatorului, printr-un mesaj prin contul de pe site-ul Imputernicitului sau prin email. Operatorul are posibilitatea de a formula obiectii in termen de 2 zile lucratoare.
 
8.3 De asemenea Kolecto poate trimite datele prelucrate de Operator catre alti imputerniciti ai Operatorului (cum ar fi de exemplu procesatorii de plati) doar daca exista un contract intre Operator si acesti alti imputerniciti, ca si cererea Operatorului catre Kolecto de a trimite datele catre acest imputernicit.
 

Art. 9. Drepturile si obligatiile Operatorului

  • Dreptul sa primeasca informatii de la Imputernicit sau sa verifice prin auditor mandatat daca Imputernicitul are si pune in aplicare masuri tehnice si organizatorice adecvate, astfel incat prelucrarea sa respecte cerintele prevazute de GDPR; verificarea va avea loc in baza unei notificari scrise prealabile, transmisa cu cel putin14 zile lucratoare inainte de efectuarea verificarii;
  • Dreptul sa primeasca asistenta din partea Imputernicitului, in special pentru indeplinirea obligatiei sale de a raspunde cererilor persoanelor vizate cu privire la exercitarea drepturilor lor prevazute de GDPR;
  • Dreptul de a face obiectiuni cu privire la alti sub-imputerniciti conform art. 8.2;
  • Dreptul de confirmare a faptului că datele personale sunt sau nu prelucrate;
  • Dreptul să intervină asupra datelor transmise;
  • Dreptul să se opună prelucrării datelor pentru motive întemeiate și legitime legate de situația lor particulară.
  • Sa respecte obligatiile sale conform GDPR in calitate de Operator cu privire la datele cu caracter personal colectate sau prelucrate de Imputernicit, pe seama sa;
  • Obligatia de a face informarea persoanelor vizate conform GDPR, inclusiv in ceea ce priveste informarea cu privire la prelucrarea datelor de catre Imputernicit in temeiul acestui contract;
  • Obligatia sa raspunda exclusiv de stabilirea temeiului legal pentru prelucrarea datelor cu caracter personal ce face obiectul prezentului contract;
  • Obligatia de a implementa masuri tehnice si organizatorice adecvate conform GDPR, inclusiv securizarea transferului datelor de la persoanele vizate catre Imputernicit;
  • Operatorul intelege ca din momentul stergerii datelor dupa incheierea prestarii serviciilor de catre Imputernicit conform obligatiilor GDPR si a art. 10 a acestui contract, datele nu mai pot fi recuperate si este intreaga responsabilitate a Operatorului sa se asigure ca si-a facut o copie completa a acestora.
  • In toate situatiile in care Operatorul este cel care trebuie sa execute o obligatie, cum este, spre exemplu, informarea persoanei vizate cu privire la incalcarea securitatii datelor cu caracter personal, Imputernicitul nu poate fi tinut de inactiunile Operatorului din sfera acelei obligatii.
 

Art. 10. Drepturile si obligatiile Imputernicitului:

  • Obligatia sa informeze Operatorul in termen de maxim 10 zile, in cazul in care, in opinia Imputernicitului, o instructiune incalca GDPR si/sau alta dispozitie legala privind prelucrarea datelor cu caracter personal;
  • Obligatia sa asigure securitatea datelor cu caracter personal prelucrate in numele Operatorului in conformitate cu art 32 din GDPR si cu art 11 din prezenta Anexa;
  • Obligatia de a informa Operatorul fara intarzieri nejustificate de o incalcare a securitatii datelor personale ale Operatorului pe parcursul prelucrarii realizate de catre Imputernicit;
  • Obligatia de a asista Operatorul cu toate informatiile necesare in vederea notificarii, daca este cazul, catre Autoritatea competenta pentru incalcarea securitatii datelor, dar fara a se substitui Operatorului in obligatia sa de notificare;
  • Obligatia de a acorda asistenta Operatorului sa asigure respectarea obligatiilor prevazute la articolele 32-36 din GDPR;
  • Obligatia de a asista Operatorul pentru solutionarea cererilor persoanelor vizate sau de a transmite Operatorului orice cerere primita de la persoanele vizate, in legatura cu datele personale care au fost colectate si prelucrate de Imputernicit, in termen de maxim 5 zile calendaristice de la primirea acesteia. Aceasta asistenta nu se aplica in situatia in care Operatorul are deja in instrumentele tehnice furnizate de catre Imputernicit posibilitatea de a solutiona direct cererea persoanei vizate (de ex. Dreptul la acces – unde Operatorul are deja toate informatiile cu privire la ce date colecteaza);
  • Obligatia sa nu transmita date cu caracter personal si/sau informatii confidentiale, ce pot fi date cu caracter personal, despre care a luat cunostinta in timpul executarii contractului;
  • Obligatia sa asigure instruirea personalului autorizat sa prelucreze datele cu caracter personal, cu privire la confidentialitatea acestor date;
  • Obligatia sa includa obligatii de confidentialitate catre angajati si sub-imputerniciti;
  • Dreptul sa dezvaluie anumite date cu caracter personal in virtutea unei obligatii legale sau a unei alte conditii prevazute de legislatie la solicitarea unei autoritati, institutii publice sau instante judecatoresti.
  • Dreptul de a recruta sub-imputerniciti conform art. 8 sau in situatia in care a primit aprobare din partea Operatorului;
  • Dreptul la acoperirea costurilor generate de asigurarea asistentei Operatorului, de catre Operator, in situatiile prevazute de GDPR conform art. 9, daca acestea depasesc costul lunar al serviciilor prestate de catre Imputernicit.
  • Dreptul de a folosi informatii statistice anonimizate ca urmare a activitatilor prestate ca urmare a acestui contract sau a intregii sale activitati.
  • Imputernicitul nu poate stabili scopuri sau mijloace de prelucrare a datelor cu caracter personal, acestea fiind stabilite exclusiv de catre Operator.
 

Art.11 Securitatea prelucrarii

11.1 Imputernicitul trebuie sa indeplineasca masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru a asigura masurile adecvate de securitate raportate la risc, conforme cu bunele practici in industrie. In stabilirea nivelului adecvat de securitate, Imputernicitul trebuie sa ia in considerare stadiul actual al dezvoltarii, costurile implementarii si natura, domeniul de aplicare, contextul si scopurile prelucrarii, precum si riscul cu diferite grade de probabilitate si gravitate pentru drepturile si libertatile persoanelor fizice, ca si riscurile care apar ca urmare a prelucrarii, in special cu privire la cele care pot duce care duce, in mod accidental sau ilegal, la distrugerea, pierderea, modificarea, sau divulgarea neautorizata a datelor cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate intr-un alt mod, sau la accesul neautorizat la acestea.
11.2 In acest context Imputernicitul a stabilit aplicarea interna a urmatoarele masuri organizatorice si tehnice de securitate pentru securitatea datelor personale, luand in considerare tipul de activitate prestata:
  • audit periodic de securitate realizat de experti in securitate cibernetica
  • acces limitat la baza de date pentru un numar foarte restrans de angajati ai Imputernicitului
  • monitorizarea permanenta a accesului la baza de date
  • criptarea conexiunii folosite de Operator pentru accesarea serviciului folosind SSL
  • parolele clientilor stocate criptat
  • copii de siguranta regulate
 
11.3 In mod voluntar, Imputernicitul poate trimite rezumatele concluziilor auditorilor de securitate (dupa stergerea informatiilor comerciale sau confidentiale) realizate periodic catre Operatori pentru a demonstra activitatile sale continue pe acest subiect.
 

Art.12 Limitarea raspunderii

Operatorul este de acord sa exonereze Imputernicitul de orice raspundere pentru pagubele ce ar putea decurge din:
  • nerespectarea contractului din cauza unor evenimente ce exced oricarei raspunderi a Imputernicitului;
  • respectarea instructiunilor Operatorului sau nerespectarea instructiunilor Operatorului justificata in prealabil printr-o notificare referitoare la nelegalitatea ei;
  • lipsa sau vicierea acordului persoanelor vizate sau a utilizarii unui temei legal gresit de catre Operator;
  • nerespectarea contractului din cauza unor actiuni ale Operatorului.
 

Art.13 Delimitarea raspunderii

Operatorul si Imputernicitul isi delimiteaza responsabilitatile cu privire la asigurarea protectiei datelor cu caracter personal (de exemplu asigurarea confidentialitatii sau a securitatii prelucrarii), in functie de accesul si controlul efectiv exercitat asupra datelor, atat din punct de vedere contractual, cat si tehnic
 

Art.14 Intrare in vigoare si modificari.

Aceasta anexa intra in vigoare pe 15 Noiembrie 2023 si este valabila pana la modificarea ei de catre Kolecto si informarea clientilor in acest sens. Utilizarea contului dupa informarea clientilor inseamna acordul acestor cu privire la acest document.
 

Anexa 2 Acord de licenta pentru utilizatorul final

Proprietarul programului software Kolecto este entitatea juridica SC PRODUSE DIGITALE SRL, CUI: 42201514 , J40/1385/2020. Utilizand sau instaland in orice fel programul software Kolecto (indiferent de versiunile acestuia), demonstrati intelegerea si acceptarea in totalitate a conditiilor acestui acord de licenta. Daca nu sunteti de acord cu acesti termeni si conditii nu instalati si nu utilizati programul software Kolecto in nicio forma a sa.
Acest Acord de Licenta este o intelegere legala intre dumneavoastra (utilizator final – persoana fizica sau juridica) si S.C. Produse Digitale S.R.L. CUI: 42201514 , J40/1385/2020, intelegere pentru utilizarea programului software Kolecto , produs care include software pentru telefon sau calculator si de asemenea mai poate include materiale tiparite si documentatie “online” sau electronica, toate acestea fiind protejate de legile dreptului de autor din Romania si de tratatele internationale. Instaland sau utilizand in orice mod Kolecto, sunteti de acord sa respectati conditiile acestui acord de licenta.
Acest Acord de Licenta este valabil pe teritoriul Romaniei.
 

1. DEFINITII

Programul Kolecto si toate versiunile acestuia vor fi denumite in continuare ca si Kolecto. Acest produs informatic este propietatea S.C. Produse Digitale S.R.L. CUI: 42201514 , J40/1385/2020 , adresa: Sos Morarilor 4h, Bloc f3, Et 10, Ap 60, Sector 2, București. Societatea SC Produse Digitale SRL va fi denumita in continuare ca Furnizor.
Dumneavoastra ca utilizator, persoana fizica sau juridica veti fi denumit in continuare Beneficiar.
 

2. GENERALITATI

Acest Acord de licenta este reglementat de legislatia Romaniei. Daca oricare dintre prevederile acestui Acord de licenta s-ar dovedi ilegala, nula sau, pentru oricare motiv, inaplicabila, atunci nu vor fi afectate validitatea sau aplicarea celorlalte prevederi ale sale. Prezentul Acord de licenta constituie formularea completa a Acordului dintre Furnizor si dumneavoastra si inlocuieste si anuleaza orice propunere sau comunicari prealabile, scrise sau orale, referitoare la continutul acestui Acord de licenta. Acest Acord a fost scris in limba romana si nu poate fi tradus sau interpretat in orice alta limba. Preturile, costurile si taxele pentru utilizarea Kolecto pot fi modificate fara ca dumneavoastra sa fiti informat. Pe timpul perioadei contractuale, aceasta prevedere nu se aplica si celor care au cumparat deja o licenta pentru Kolecto.
 

3. DREPTURI DE AUTOR

Kolecto este protejat de conventiile internationale si de legislatia Romaniei referitoare la dreptul de autor, precum si de prevederile comerciale internationale. Kolecto este proprietatea Furnizorului.
 

4. UTILIZAREA PROGRAMULUI

Prin prezentul acord de licenta. Furnizorul va acorda (fie direct, fie prin intermediul partenerilor sai autorizati) dumneavoastra si numai dumneavoatra licenta ne-exclusiva pentru utilizarea produsului Kolecto sau a altor bunuri si servicii, si numai in urma platii si a comenzii pentru produsele oferite contra-cost. Programul nu poate fi transferat, vandut, cedat, sublicentiat sau, indiferent prin ce mijloace, pus la dispozitia unei alte parti, fara a avea, in prealabil, acordul scris al Furnizorului. Modul in care utilizati Kolecto trebuie sa fie conform cu prevederile acestui Acord.
 

5. LICENTA

5.1 Accesul la aplicatia Kolecto este oferit de catre Furnizor in baza platii unui abonament. Abonamentul include accesul la aplicatia Kolecto precum si eventuale actualizari si suport tehnic specializat pentru solutia software oferita. Puteti instala si utiliza gratuit programul in scopul evaluarii si/sau exploatarii acestuia pentru o perioada limitata de timp sau pentru un numar limitat de intrebuintari, asa cum este descris in conditiile comerciale generice. Dupa aceasta perioada trebuie sa cumparati de la Furnizor sau de la partenerii autorizati ai acestuia o licenta de activare.
 
5.2 Pretul pentru Kolecto se va stabili de catre Furnizor in functie de necesitatile clientului si de perioada pe care se achita serviciul. Pretul se poate afla de de pe pagina web www.Kolecto.ro. Plata serviciilor de catre Beneficiar reprezinta acceptarea de catre acesta a pretului oferit pentru Kolecto .
 

6. DISPONIBILITATEA SERVICIILOR

6.1 Oferta Furnizorului cu privire la servicii si pretul acestora este valabila atata vreme cat este afisata pe www.kolecto.ro . Furnizorul isi va indeplini obligatiile contractuale dupa ce clientul va efectua plata aferenta serviciului selectat.
6.2 Clientul este responsabil cu actualizarea datelor din contul de utilizator imediat ce intervin schimbari. Furnizorul nu isi asuma responsabilitatea in cazul in care intervin prejudicii sau pagube de orice natura din cauza imposibilitatii de a accesa adresa de e-mail declarata in contul de utilizator.
6.3 Accesul la programul Kolecto este disponibil pana la renuntarea la serviciu si/sau stergerea contului de Client, indiferent de progresul tehnologic sau modificari, cu exceptia cazului in care Clientul nu isi mai plateste abonamentul. Acest acces cuprinde si actualizari legislative pentru serviciile disponibile, cat si asistenta prin email pe intreaga perioada de desfasurare a prezentului contract.
 

7. ACTUALIZARI SI SUPORT

7.1 ACORDAREA DE SUPORT
Programul este furnizat ca atare. In perioada de evaluare in care puteti utiliza programul gratuit, Furnizorul ofera asistenta tehnica prin e-mail in limita timpului disponibil. Acest acord de licenta confera utilizatorului care a cumparat o licenta de activare, dreptul la asistenta tehnica prin e-mail. Asistenta tehnica include si se limiteaza la nefunctionalitati ale programului Kolecto instalat pe un sistem care respecta cerintele de sistem descrise la punctul 12 din cadrul acestui acord. Furnizorul decide daca ofera suport tehnic in probleme care nu implica nefunctionalitati ale Kolecto. Pentru acordarea de suport tehnic ce implica corecturi in baza de date a Kolecto instalat pe dispozitivele utilizatorului acesta se obliga sa ofere Furnizorului toate informatiile si fisierele cerute de acestia pentru a efectua operatiunea de corectare. Furnizorul se obliga sa pastreze confidentialitatea tuturor informatiilor primite de la utilizator conform legislatiei in vigoare. Informatiile primite de la utilizator nu vor fi divulgate catre terti.
 
7.2 ACTUALIZAREA KOLECTO
Acest acord de licenta obliga utilizatorul sa instaleze actualizarile, adaptarile, dezvoltarile specifice ale programului Kolecto produse de Furnizor. Acest acord de licenta interzice utilizatorului sa instaleze orice fel de actualizari, adaptari sau orice alt fel de programe software care sa aduca modificari asupra Programului Kolecto care nu sunt produse de Furnizor sau fara a avea acordul scris al Furnizorului. Utilizatorul nu are dreptul sa pretinda Furnizorului dezvoltarea de actualizari, adaptari, dezvoltari specifice ale programului Kolecto . Furnizorul anunta utilizatorul direct prin intermediul aplicatiei (daca dispozitivul Beneficiarului pe care este instalat Kolecto are conexiune functionala la internet) atunci cand exista actualizari, adaptari, dezvoltari specifice ale programului Kolecto . Utilizatorul se obliga sa aplice toate actualizarile dezvoltate de Furnizor pentru aplicatia Kolecto.
 

8. RESTRICTII

8.1. Programul poate fi copiat sau instalat numai in totalitate pentru a fi utilizat pe mai multe dispozitive ale dumneavoastra. Odata cumparata o licenta de activare de la Furnizor sau de la partenerii autorizati ai acestuia, programul poate fi utilizat pe unul sau mai multe calculatoare doar de catre persoana fizica sau juridica ce a cumparat licenta de activare. Se pot face, de asemenea, copii ale documentatiei scrise care insoteste produsul, copii ce pot fi folosite numai pentru uz personal. Nu aveti dreptul sa decompilati, sa dezasamblati, sa inlaturati protectiile, sa transferati acest program catre terti sau sa incercati sa-i reconstituiti codul sursa. Este interzisa adaptarea sau modificarea, integrala sau partiala a programului.
 
8.2. Daca exista mai multe Locatii de vanzare, fiecare Locatie va fi dotata cu propria aplicatie Kolecto, identificata printr-un utilizator unic. Fiecare Locatie suplimentara atrage un cost suplimentar.
 

9. DURATA

 
9.1 Prezentul acord de licenta intra in vigoare de la data instalarii programului Kolecto si dureaza pana la data cand acordul va fi reziliat sau cand Furnizorul nu va mai avea drepturi asupra programului Kolecto. Rezilierea se face din partea dumneavoastra prin distrugerea tuturor copiilor programului. Orice incalcare din partea dumneavoastra a prevederilor acestui Acord de Licenta va indreptati Furnizorul sa rezilieze in mod automat prezenta licenta fara notificarea prealabila. In caz de reziliere, aveti obligatia sa distrugeti toate copiile programului (inclusiv toate partile sale modificate sau fuzionate, sub oricare forma).
 
9.2 Dupa ce se efectueaza plata abonamentului, Beneficiarul va avea acces la serviciile incluse in pachetul abonamentului din momentul confirmarii platii de catre Furnizor. Anularea comenzii se poate efectua pana in momentul efectuarii platii. Orice erori survenite la comanda facuta de Beneficiar pot fi corectate pana in momentul confirmarii platii de catre Furnizor printr-un email trimis la salut@kolecto.ro sau telefon 0727934162
 
9.3 In cazul in care Clientul nu notifica renuntarea la abonamentul ales cu minim 30 de zile calendaristice inainte de expirarea termenului de valabilitate a abonamentului, in fiecare luna abonamentul se va prelungi automat fara nicio formalitate.
 
9.4 Accesul la programul Kolecto este disponibil pana la renuntarea la serviciu, indiferent de progresul tehnologic sau modificări, cu exceptia cazului in care Beneficiarul nu isi mai plateste abonamentul. Acest acces cuprinde si actualizari legislative pentru serviciile disponibile, cat si asistenta prin email pe intreaga perioada de desfasurare a prezentului contract.
 

10. GARANTIE LIMITATA

Furnizorul si partenerii autorizati ai acestuia nu asigura, nu garanteaza si nu isi asuma responsabilitatea pentru efectele folosirii programului. Furnizorul si partenerii autorizati ai acestuia nu garanteaza ca Kolecto va functiona in prezent si in viitor pe alte sisteme decat cele descrise la punctul 12 din cadrul acestui acord. Totodata Furnizorul nu garanteaza ca Kolecto va indeplini cerintele dumneavoastra.
Furnizorul nu va raspunde sub nicio forma pentru documentele emise cu Kolecto si pentru urmarile utilizarii programului. Este in totalitate raspunderea Beneficiarului asupra integritatii si corectitudinii, atat a documentelor emise cu Kolecto, cat si a informatiilor din baza de date a programului de la orice moment.
Este in totalitate raspunderea Beneficiarului asupra corectitudinii documentelor emise cu Kolecto iar furnizorul nu va raspunde pentru niciun fel de neregula in legatura cu documentele emise de Beneficiar.
 

11. RAMBURSAREA PAGUBELOR

11.1 Furnizorul nu va putea in nici un caz sa fie raspunzator pentru nici un fel de daune, inclusiv pierderi de date, daune accidentale sau daune indirecte, decurgand din utilizarea sau imposibilitatea de utilizare a programului, din incapacitatea de a folosi programul sau documentatia sau din modul in care folositi programul sau documentatia, decat in limita sumei achitate catre Furnizor pentru licentele programului Kolecto cumparate, chiar daca Furnizorul a fost prevenit de eventualitatea unor astfel de daune.
 
11.2 Conform punctului 4 din acest acord de licenta, aveti posibilitatea de a utiliza gratuit in scopul evaluarii programul Kolecto pentru o perioada. Daca in aceasta perioada intampinati nefunctionalitati ale programului pe un sistem care respecta cerintele de sistem descrise la punctul 12 din cadrul acestui acord si totusi alegeti sa cumparati o licenta de activare, faceti acest lucru pe propria dumneavoastra raspundere si nu veti putea avea nicio pretentie de rambursare sau plata a unei sume de bani de la Furnizor in nicio circumstanta.
 
11.3 In cazul in care utilizati gratuit programul Kolecto conform punctului 4 din acest acord de licenta pe un sistem care respecta cerintele de sistem descrise la punctul 12 din cadrul acestui acord si nu intampinati nicio nefunctionalitate a programului, iar in termen de 30 de zile de la cumpararea unei licente intampinati nefunctionalitati ale programului pe acelasi sistem aveti dreptul sa pretindeti Furnizorului rambursarea unei sume de bani care nu poate fi mai mare decat suma de bani pe care ati platit-o pentru cumpararea licentei de activare.
 

12. CERINTE MINIME DE SISTEM

SISTEM DE OPERARE: Android 6
SPATIU PE DISC DISPONIBIL: minim 150 MB